2014年6月2日星期一

SD0-302全真模擬試験、SD0-101資格問題集

中国でこのような諺があります。天がその人に大任を降さんとする時、必ず先ず困窮の中におきてその心志を苦しめ、その筋骨を労し、その体膚を餓やし、その身を貧困へと貶めるのである。この話は現在でも真です。しかし、成功には方法がありますよ。正確な選択をしたら、そんなに苦労しなくても成功することもできます。Pass4TestのSDIのSD0-302試験トレーニング資料はIT職員を対象とした特別に作成されたものですから、IT職員としてのあなたが首尾よく試験に合格することを助けます。もしあなたは試験に準備するために知識を詰め込み勉強していれば、間違い方法を選びましたよ。こうやってすれば、時間とエネルギーを無駄にするだけでなく、失敗になるかもしれません。でも、今方法を変えるチャンスがあります。早くPass4TestのSDIのSD0-302試験トレーニング資料を買いに行きましょう。その資料を手に入れたら、異なる人生を取ることができます。運命は自分の手にあることを忘れないでください。

Pass4Testは初めて試験を受けるあなたが一回で試験に合格して、認証資格を取ることを保証します。Pass4Testが提供して差し上げたのは高品質のSDIのSD0-101「Service Desk Analyst Qualification」模擬問題集で、あなたがステップバイステップで試験に準備する手順を指導しています。Pass4TestのSDIのSD0-101試験問題集は絶対あなたに成功をもたらすことを保証します。Pass4TestのSDIのSD0-101認定試験に準備するために色々な方法がありますが、

SDI SD0-302認証試験を通ってからかなり人生の新しいマイレージカードがあるようで、仕事に大きく向上してIT業種のすべての方は持ちたいでしょう。多くの人はこんなに良いの認証試験を通ることが難しくて合格率はかなり低いと思っています。ちっとも努力しないと合格することが本当に難しいです。SDI SD0-302試験を通るのはかなり優れた専門知識が必要です。Pass4TestがSDI SD0-302認証試験を助けて通るのウエブサイトでございます。Pass4TestはSDI SD0-302認証試験に向かって問題集を開発しておって、君のいい成績をとることを頑張ります。一目でわかる最新の出題傾向でわかりやすい解説、充実の補充問題などで買うことは一番お得ですよ。

SD0-302試験番号:SD0-302
試験科目:「SDI - SERVICE DESK MANAGER QUALIFICATION」
一年間無料で問題集をアップデートするサービスを提供いたします
最近更新時間:2014-06-01
問題と解答:全232問 SD0-302 受験記対策

>>詳しい紹介はこちら

 
SD0-101試験番号:SD0-101
試験科目:「Service Desk Analyst Qualification」
一年間無料で問題集をアップデートするサービスを提供いたします
最近更新時間:2014-06-01
問題と解答:全165問 SD0-101 練習問題

>>詳しい紹介はこちら

 

逆境は人をテストすることができます。困難に直面するとき、勇敢な人だけはのんびりできます。あなたは勇敢な人ですか。もしIT認証の準備をしなかったら、あなたはのんびりできますか。もちろんです。 Pass4TestのSDIのSD0-302試験トレーニング資料を持っていますから、どんなに難しい試験でも成功することができます。

Pass4Test はIT業界に認定試験大綱の主要なサプライヤーとして、専門家は一緻して品質の高い商品を開発し続けています。

SDI認証試験に参加する方はPass4Testの問題集を買ってください。成功を祈ります。

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.pass4test.jp/SD0-302.html

NO.1 Which option best describes the expectations of the Service Desk's users?
A. They have confidence that the Service Desk is in control of their Incident or Service Request when
speaking to a senior team member
B. Their incident is professionally managed and they receive consistent and courteous service
C. Their Incidents are resolved very quickly and they are periodically informed of progress
D. They are provided with good decision data and feedback on all their Incidents
Answer: B

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NO.2 What is the value of telephone support in a Service Desk?
A. First contact resolution
B. Increased turnaround times
C. Reduced abandon rate
D. Skills-based routing
Answer: A

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NO.3 Which of these options is NOT likely to be a role of the Service Desk?
A. To balance support expenses to keep IT support performing at the optimum levels of quality and cost
effectiveness
B. To integrate support goals with business goals
C. To provide individual and personal IT support to each business user
D. To report on service breaches and their reasons
Answer: C

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NO.4 Which of the following is a business best practice quality model?
A. COBIT
B. SLM
C. ITIL
D. Six Sigma
Answer: D

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NO.5 You are explaining the role of the Service Desk to your new analysts. Which of these options best
describes one of the key requirements?
A. The Service Desks role is to provide a high-quality service promptly and consistently
B. The Service Desks role is to resolve users Problems and record all Change Requests
C. The Service Desks role is to initiate other support teams into the Standard Operating Procedures of the
Service Desk
D. The Service Desks role is to act as a single point of contact for all organisational enquiries
Answer: A

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NO.6 You have recently been promoted to Service Desk Manager and you are keen to show how much you
wish to succeed in this role. Which statement best describes some of the skills that will help you to
succeed?
A. Excellent influencing skills, exemplary debating and creative writing skills
B. A University Degree in Computer Sciences and strong negotiating skills
C. Strong team building skills, excellent people-management and communication skills
D. Time management skills excellent technical and analytical skills
Answer: C

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NO.7 Which of these options would be a typical feature of an On-going survey?
A. It is carried out on a six monthly cycle
B. It is executed as soon as possible after a call is closed
C. It is conducted with a minimum of 10 questions to be comprehensive
D. It is designed to show longer term trends in customer satisfaction
Answer: B

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NO.8 What is the key outcome of keeping commitments to users, team members and organisations?
A. It boosts credibility, trust and customer satisfaction
B. It boosts the teams importance and status
C. It enhances the problem-solving capability of the team
D. It demonstrates dedication to continued service improvement
Answer: A

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