2014年2月10日星期一

ISEBのBH0-012の試験問題集が登場します

業種別の人々は自分が将来何か成績を作るようにずっと努力しています。IT業種で勤めているあなたもきっとずっと努力して自分の技能を向上させているでしょう。では、最近最も人気があるISEBのBH0-012認定試験の認証資格を既に取りましたか。BH0-012試験に対して、あなたはいくらぐらい分かっていますか。もしこの試験に関連する知識が非常に不足であると同時にこの試験に合格したい場合、あなたはどうするつもりですか。そうですか。どうするか全然分からないですか。そうしても焦らないでください。Pass4Testはあなたに援助を提供します。

もうこれ以上尻込みしないでくださいよ。BH0-012問題集の詳しい内容を知りたいなら、はやくPass4Testのサイトをクリックして取得してください。あなたは問題集の一部を無料でダウンロードすることができますから。BH0-012問題集を購入する前に、Pass4Testに行ってより多くの情報を読んでください。このサイトを深く知ったほうがいいですよ。それに、試験に失敗すれば全額返金のポリシーについて、事前に調べたほうがいいです。Pass4Testは間違いなくあなたの利益を全面的に保護し、あなたの悩みを思いやるウェブサイトです。

ISEBのBH0-012試験にもっと首尾よく合格したいのですか。そうしたら速くPass4Testを選びましょう。Pass4Testは様々なIT認証試験を受ける人々に正確な試験資料を提供するサイトです。Pass4TestはIT職員としてのあなたに昇進するチャンスを与えられます。Pass4Test が提供したISEBのBH0-012試験に関する一部の無料の問題と解答を利用してみることができます。そうすると、我々の信頼性をテストできます。

長年にわたり、Pass4TestはずっとIT認定試験を受験する皆さんに最良かつ最も信頼できる参考資料を提供するために取り組んでいます。IT認定試験の出題範囲に対して、Pass4Testは豊富な経験を持っています。また、Pass4Testは数え切れない受験生を助け、皆さんの信頼と称賛を得ました。ですから、Pass4TestのBH0-012問題集の品質を疑わないでください。これは間違いなくあなたがBH0-012認定試験に合格することを保証できる問題集です。Pass4Testは試験に失敗すれば全額返金を保証します。このような保証があれば、Pass4TestのBH0-012問題集を購入しようか購入するまいかと躊躇する必要は全くないです。この問題集をミスすればあなたの大きな損失ですよ。

試験番号:BH0-012問題集
試験科目:ISEB 「The Foundation® ITIL (2012 Onwards) 」
一年間無料で問題集をアップデートするサービスを提供いたします
最近更新時間:2014-02-10
問題と解答:全166問

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.pass4test.jp/BH0-012.html

NO.1 Which one of the following is NOT the responsibility of service catalogue management?
A. Ensuring that information in the service catalogue is accurate
B. Ensuring that service level agreements are maintained
C. Ensuring that information in the service catalogue is consistent with information in the service
portfolio
D. Ensuring that all operational services are recorded in the service catalogue
Answer: B

ISEB   BH0-012   BH0-012認定証

NO.2 What should a service always deliver to customers?
A. Applications
B. Infrastructure
C. Value
D. Resources
Answer: C

ISEB過去問   BH0-012   BH0-012   BH0-012   BH0-012認証試験

NO.3 Which one of the following is NOT part of the service design stage of the service lifecycle?
A. Designing and maintaining all necessary service transition packages
B. Producing quality, secure and resilient designs for new or improved services
C. Taking service strategies and ensuring they are reflected in the service design processes and the
service designs that are produced
D. Measuring the effectiveness and efficiency of service design and the supporting processes
Answer: A

ISEB   BH0-012   BH0-012

NO.4 Which one of the following is the BEST description of a service level agreement (SLA)?
A. The part of a contract that specifies the responsibilities of each party
B. An agreement between the service provider and an internal organization
C. An agreement between a service provider and an external supplier
D. An agreement between the service provider and their customer
Answer: D

ISEB参考書   BH0-012認証試験   BH0-012   BH0-012   BH0-012

NO.5 At which stage of the service lifecycle should the processes necessary to operate a new service
be defined?
A. Service design: Design the processes
B. Service strategy: Develop the offerings
C. Service transition: Plan and prepare for deployment
D. Service operation: IT operations management
Answer: A

ISEB   BH0-012問題集   BH0-012練習問題   BH0-012

NO.6 Which one of the following is NOT a responsibility of the service transition stage of the
service lifecycle?
A. To ensure that a service can be managed and operated in accordance with constraints specified
during design
B. To design and develop capabilities for service management
C. To provide good-quality knowledge and information about services
D. To plan the resources required to manage a release
Answer: B

ISEB   BH0-012   BH0-012   BH0-012   BH0-012過去問   BH0-012問題集

NO.7 Which of the following should IT service continuity strategy be based on?
1.Design of the service metrics
2.Business continuity strategy
3.Business impact analysis (BIA)
4.Risk assessment
A. 1, 2 and 4 only
B. 1, 2 and 3 only
C. 2, 3 and 4 only
D. 1, 3 and 4 only
Answer: C

ISEB   BH0-012過去問   BH0-012認証試験   BH0-012練習問題

NO.8 Which one of the following activities are carried out during the "Where do we want to be?"
step of the continual service improvement (CSI) approach?
A. Implementing service and process improvements
B. Reviewing measurements and metrics
C. Creating a baseline
D. Defining measurable targets
Answer: D

ISEB   BH0-012   BH0-012練習問題   BH0-012認証試験

NO.9 What is the name of the group that should review changes that must be implemented faster
than the normal change process?
A. Technical management
B. Emergency change advisory board
C. Urgent change board
D. Urgent change authority
Answer: B

ISEB   BH0-012   BH0-012練習問題   BH0-012認定試験   BH0-012

NO.10 Which stage of the service lifecycle is MOST concerned with defining policies and objectives?
A. Service design
B. Service transition
C. Continual service improvement
D. Service operation
Answer: A

ISEB問題集   BH0-012   BH0-012   BH0-012認定資格   BH0-012

Pass4Testは最新の00M-654試験問題集と高品質の98-375認定試験の問題と回答を提供します。Pass4TestのHP0-J63 VCEテストエンジンと000-087試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質のHP2-Z25トレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.pass4test.jp/BH0-012.html

没有评论:

发表评论