2014年1月24日星期五

IBMのM2050-246認定試験の最新教育資料の登場

Pass4TestのM2050-246問題集は多くの受験生に検証されたものですから、高い成功率を保証できます。もしこの問題集を利用してからやはり試験に不合格になってしまえば、Pass4Testは全額で返金することができます。あるいは、無料で試験M2050-246問題集を更新してあげるのを選択することもできます。こんな保障がありますから、心配する必要は全然ないですよ。

空想は人間が素晴らしいアイデアをたくさん思い付くことができますが、行動しなければ何の役に立たないのです。IBMのM2050-246認定試験に合格のにどうしたらいいかと困っているより、パソコンを起動して、Pass4Testをクリックしたほうがいいです。Pass4Testのトレーニング資料は100パーセントの合格率を保証しますから、あなたのニーズを満たすことができます。

IBMのM2050-246認定試験がIT業界には極めて重要な地位があるがよく分かりましょう。試験に合格するのは簡単ではないもよくわかりましょう。“簡単に合格できる方法がありますか?”答えはもちろんですよ。Pass4Testはこの問題を着々解決できますよ。IT専門家がIBMのM2050-246認定試験に関する特別な問題集を開発しています。それをもって、試験は問題になりませんよ。

Pass4Testは君の試験に合格させるだけでなく本当の知識を学ばれます。Pass4Testはあなたが100% でM2050-246試験に合格させるの保証することができてまたあなたのために一年の無料の試験の練習問題と解答の更新サービス提供して、もし試験に失敗したら、弊社はすぐ全額で返金を保証いたします。

試験番号:M2050-246問題集
試験科目:IBM 「IBM Smarter Commerce Sales Mastery Test v1」
一年間無料で問題集をアップデートするサービスを提供いたします
最近更新時間:2014-01-23
問題と解答:全50問

より効果的に試験に合格する方法がわからないなら、私は良いトレーニングサイトを選ぶというアドバイスを差し上げます。そうしたら半分の労力で二倍の効果を得ることができますから。Pass4Testはいつまでも受験生の皆さんにIBMのM2050-246認証試験の真実な試験トレーニング資料を提供することに力を尽くしています。Pass4TestのIBMのM2050-246認証試験の問題集はソフトウェアベンダーがオーソライズした製品で、カバー率が高くて、あなたの大量の時間とエネルギーを節約できます。

Pass4TestのM2050-246 問題集はあなたがM2050-246認定試験に準備するときに最も欠かせない資料です。この問題集の価値は試験に関連する他の参考書の総合の価値に相当します。このアサーションは過言ではありません。Pass4Testの問題集を利用してからこのすべてが真であることがわかります。

Pass4Testの商品は100%の合格率を保証いたします。Pass4TestはITに対応性研究続けて、高品質で低価格な問題集が開発いたしました。Pass4Testの商品の最大の特徴は20時間だけ育成課程を通して楽々に合格できます。

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.pass4test.jp/M2050-246.html

NO.1 What provides the capability to rapidly deliver new web concepts or delineated brand
sites via asset
sharing on a common platform?
A. Personalization
B. Social integration
C. Partnership with affiliates
D. Extended sites
Answer: B

IBM   M2050-246   M2050-246認定試験   M2050-246練習問題   M2050-246認証試験

NO.2 In order to effectively implement ___________ you must be able to aggregate line items
from individual
orders to send to suppliers and then separate them out again for customer fulfillment.
A. store operations
B. cross-channel order management
C. social marketing
D. supply chain visibility
Answer: D

IBM問題集   M2050-246   M2050-246参考書

NO.3 You can create a powerful self-service experience for the customer using?
A. The IBM Customer Experience Suite
B. The IBM Commerce Framework
C. The IBM Enterprise Service Process Manager
D. The IBM Customer Service System
Answer: A

IBM練習問題   M2050-246認定証   M2050-246   M2050-246   M2050-246

NO.4 The web marketing continuous optimization platform can drive which of the following
capabilities?
A. Optimize paid search advertising.
B. Automate customer recommendations based on LIVE profile.
C. Target through online advertisements based on interaction history.
D. All of the above.
Answer: B

IBM   M2050-246   M2050-246   M2050-246認定試験   M2050-246練習問題   M2050-246問題集

NO.5 Smarter Commerce capabilities are packaged and delivered as what?
A. A single, high-value, shrink-wrapped, solution for commerce.
B. Middleware components requiring additional business function software.
C. Software, hardware, and services to deliver specific business processcapabilities which
support each
phase of the commerce cycle.
D. A simple monolithic application for each phase of the commerce cycle.
Answer: A

IBM認定証   M2050-246   M2050-246   M2050-246

NO.6 Which of the following Smarter Commerce Offerings is a core part of delivering a
customer
buy-online, pick-up in store (BOPIS) capability?
A. Social Analytics.
B. Distributed Order Management.
C. Logistics Management.
D. Customer Self Service.
Answer: B

IBM   M2050-246練習問題   M2050-246   M2050-246   M2050-246参考書

NO.7 What are Smarter Commerce Buy
Offerings focused on?
A. Visibility and optimization in the supply chain.
B. Customer buying patterns.
C. Effective 1:1 marketing to facilitate customer purchase decisions.
D. Buy online, pick-up in the store (BOPIS).
Answer: A

IBM認定証   M2050-246   M2050-246問題集

NO.8 Segmentation, offer management, interaction history, real-time behavioral targeting,
and contact
optimization are examples of capabilities delivered as part of what?
A. Data mining.
B. Social platform.
C. Central decisioning.
D. Customer clustering.
Answer: C

IBM   M2050-246練習問題   M2050-246認定試験

NO.9 Smarter Commerce is focused on which of the following 3 dimensions with respect to
the customer?
A. Customer potential, customer transaction capture, customer fulfillment.
B. Customer insight, customer value strategy, customer & partner engagement.
C. Customer demographics, customer geography, customer affluence.
D. Customer returns, customer purchases, customer order changes.
Answer: B

IBM   M2050-246過去問   M2050-246   M2050-246

NO.10 What can AdTarget do?
A. Monitor all advertisements watched on cable television
B. Working withaffiliates, target Internet ads without email
C. Utilize You Tubeto more effectively deliver adcontent
D. Force customers to watch the entireInternetadbefore entering websites
Answer: B

IBM参考書   M2050-246問題集   M2050-246   M2050-246認定証   M2050-246問題集

Pass4Testは最新のC_HANASUP_1試験問題集と高品質のHP0-Y46認定試験の問題と回答を提供します。Pass4TestのM70-301 VCEテストエンジンと700-303試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質の1z0-599トレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.pass4test.jp/M2050-246.html

没有评论:

发表评论