2013年8月11日星期日

最新のAvaya 132-S-712.2試験の問題集

このインターネットが普及された時代に、どのような情報を得るのが非常に簡単なことだということを我々はよく知っていますが、品質と適用性の欠如が問題です。インターネットでAvayaの132-S-712.2試験トレーニング資料を探す人がたくさんいますが、どれが信頼できるか良く分からないです。ここで私はPass4TestのAvayaの132-S-712.2試験トレーニング資料を勧めたいです。この資料はインターネットでのクリック率と好評率が一番高いです。Pass4TestはAvayaの132-S-712.2試験トレーニング資料の一部の問題と解答を無料に提供しますから、あなたは試用してから買うかどうかを決めることができます。


従来の試験によってPass4Test が今年のAvayaの132-S-712.2認定試験を予測してもっとも真実に近い問題集を研究し続けます。Pass4Testは100%でAvayaの132-S-712.2認定試験に合格するのを保証いたします。


あなたが悲しいとき、勉強したほうがいいです。勉強があなたに無敵な位置に立たせます。Pass4TestのAvayaの132-S-712.2試験トレーニング資料は同様にあなたに無敵な位置に立たせることができます。このトレーニング資料を手に入れたら、あなたは国際的に認可されたAvayaの132-S-712.2認定試験に合格することができるようになります。そうしたら、金銭と地位を含むあなたの生活は向上させることができます。そのとき、あなたはまだ悲しいですか。いいえ、あなたはきっと非常に誇りに思うでしょう。Pass4Testがそんなに良いトレーニング資料を提供してあげることを感謝すべきです。Pass4Testはあなたが方途を失うときにヘルプを提供します。あなたの独自の品質を向上させるだけでなく、完璧な人生価値を実現することも助けます。


Avayaの132-S-712.2認定試験は業界で広く認証されたIT認定です。世界各地の人々はAvayaの132-S-712.2認定試験が好きです。この認証は自分のキャリアを強化することができ、自分が成功に近づかせますから。Avayaの132-S-712.2試験と言ったら、Pass4Test のAvayaの132-S-712.2試験トレーニング資料はずっとほかのサイトを先んじているのは、Pass4Test にはIT領域のエリートが組み立てられた強い団体がありますから。その団体はいつでも最新のAvaya 132-S-712.2試験トレーニング資料を追跡していて、彼らのプロな心を持って、ずっと試験トレーニング資料の研究に力を尽くしています。


試験番号:132-S-712.2問題集

試験科目:Avaya 「Specialist: Avaya Proactive Contact Solutions Design Elective Exam」

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.pass4test.jp/132-S-712.2.html


NO.1 The Avaya Proactive Contact access server provides which two functions within the system? (Choose
two.)
A.connects calls to agents
B.manages the internal LAN
C.serves as a dial-in point for access to the digital switch and CPU
D.is the interface that supervisors and agents use on their computers
Answer:B C

Avaya   132-S-712.2問題集   132-S-712.2

NO.2 Your customer has difficulty sorting through their current system's reports to give supervisors
information that pertains only to their particular group. Which feature should in Avaya Proactive Contact
meets the customer's need?
A.Shared Lists
B.Unit Work List
C.List Distribution
D.Hierarchy Manager
Answer:D

Avaya参考書   132-S-712.2認定資格   132-S-712.2   132-S-712.2   132-S-712.2

NO.3 What is Update Time?
A.the time period that begins when the agent greets the customer and ends when the customer hangs up
B.the time period that begins when the customer hangs up and ends when the agent releases the
customer record
C.the time period that begins when the agent releases the customer record and ends when the agent
receives the next call
D.the time period that begins when the customer first tells the agent pertinent information and the agent
records it and ends when the agent releases the record
Answer:B

Avaya   132-S-712.2認定試験   132-S-712.2過去問   132-S-712.2

NO.4 Which two telemarketing situations would merit greater than a 2:1 line to agent ratio? (Choose two.)
A.using unconfirmed contact data
B.using one of the call blending solutions
C.using unsolicited calling lists (cold calling individuals)
D.calling customers with multiple contact numbers (home, business, etc.)
Answer:A C

Avaya練習問題   132-S-712.2   132-S-712.2認定証   132-S-712.2問題集

NO.5 When using the Avaya Solution Designer tool, the License Quantity for Agent Connections should be
equal to the total number of _____.
A.agents in a typical shift
B.simultaneous headset connections
C.inbound lines purchased by the customer
D.outbound lines purchased by the customer
Answer:B

Avaya   132-S-712.2   132-S-712.2   132-S-712.2認定資格   132-S-712.2認定証

NO.6 Your customer runs a collections call center. When an inbound call comes in, your customer wants be
able to keep the customer from being called back on the outbound jobs if payment was received on the
inbound call. Which feature automatically marks records as uncallable on outbound jobs if the agent uses
a code indicating an inbound call resulted in a payment from the customer?
A.Do Not Call
B.Sales Verification
C.Generic Postupdate
D.Realtime Campaign Update
Answer:D

Avaya   132-S-712.2   132-S-712.2   132-S-712.2認定資格

NO.7 Which tool is new to the Editor Application in the Avaya Proactive Contact Supervisor software?
A.verification of jobs
B.record selection reports
C.messages files and scripts
D.IVR fields in record selections
Answer:C

Avaya   132-S-712.2練習問題   132-S-712.2参考書   132-S-712.2練習問題

NO.8 You are using the Avaya Solution Designer. What is the correct input on the ACD line on the Predictive
Agent Blend software screen for an Avaya Proactive Contact System using Predictive Agent Blending
with one ACD?
A.leave line blank
B.type in the number 1
C.leave line at the default (0)
D.type in the ACD brand name
Answer:C

Avaya   132-S-712.2参考書   132-S-712.2練習問題   132-S-712.2

NO.9 Which feature meets the needs of customers who want to run jobs that play messages to both phones
answered by live customers and phones answered by answering machines?
A.Autowrap
B.Virtual Agent
C.Agent Blending
D.Managed Dialing
Answer:B

Avaya過去問   132-S-712.2参考書   132-S-712.2   132-S-712.2認定証

NO.10 Your customer has a group of agents that handle clerical and other duties and who handle calls only
when needed. A supervisor notifies these agents when they need to answer calls because calls are
queueing or being abandoned. However, the response is often too late to be of much help and the result
is many abandoned calls. Which Avaya Proactive Contact feature meets this customer's needs?
A.Virtual Agent
B.Person to Person
C.Intelligent Call Blending
D.Native Voice & Data Transfer
Answer:B

Avaya参考書   132-S-712.2認定証   132-S-712.2認証試験   132-S-712.2認定試験   132-S-712.2練習問題

弊社のAvayaの132-S-712.2勉強資料を利用したら、きっと試験を受けるための時間とお金を節約できます。Pass4TestのAvayaの132-S-712.2問題集を買う前に、一部の問題と解答を無料にダウンロードすることができます。PDFのバージョンとソフトウェアのバージョンがありますから、ソフトウェアのバージョンを必要としたら、弊社のカスタマーサービススタッフから取得してください。


没有评论:

发表评论