2013年6月23日星期日

無料にAvayaの132-S-100の試験問題集をダウンロード する

132-S-100認証試験に合格することは他の世界の有名な認証に合格して国際の承認と受け入れを取ることと同じです。132-S-100認定試験もIT領域の幅広い認証を取得しました。世界各地で132-S-100試験に受かることを通じて自分のキャリアをもっと向上させる人々がたくさんいます。Pass4Testで、あなたは自分に向いている製品をどちらでも選べます。


132-S-100試験は簡単ではありません。専門的な知識が必要で、もしあなたはまだこの方面の知識を欠かれば、Pass4Testは君に向ける知識を提供いたします。Pass4Testの専門家チームは彼らの知識や経験を利用してあなたの知識を広めることを助けています。そしてあなたに132-S-100試験に関するテスト問題と解答が分析して差し上げるうちにあなたのIT専門知識を固めています。


Pass4Testはあなたの100パーセントの合格率を保証します。例外がないです。いまPass4Testを選んで、あなたが始めたいトレーニングを選んで、しかも次のテストに受かったら、最も良いソース及び市場適合性と信頼性を得ることができます。Pass4TestのAvayaの132-S-100問題集と解答は132-S-100認定試験に一番向いているソフトです。


話と行動の距離はどのぐらいありますか。これは人の心によることです。意志が強い人にとって、行動は目と鼻の先にあるのです。あなたはきっとこのような人でしょう。Avayaの132-S-100認定試験に申し込んだ以上、試験に合格しなければならないです。これもあなたの意志が強いことを表示する方法です。Pass4Testが提供したトレーニング資料はインターネットで最高のものです。Avayaの132-S-100認定試験に合格したいのなら、Pass4TestのAvayaの132-S-100試験トレーニング資料を利用してください。


試験番号:132-S-100問題集

試験科目:Avaya 「Avaya Sales Certification Specialist」

Pass4Testは実環境であなたの本当のAvaya 132-S-100試験に準備するプロセスを見つけられます。もしあなたが初心者だったら、または自分の知識や専門的なスキルを高めたいのなら、Pass4TestのAvayaの132-S-100問題集があなたを助けることができ、一歩一歩でその念願を実現することにヘルプを差し上げます。Pass4TestのAvayaの132-S-100は試験に関する全ての質問が解決して差し上げられます。それに一年間の無料更新サービスを提供しますから、Pass4Testのウェブサイトをご覧ください。


Pass4Testを選ぶかどうか状況があれば、弊社の無料なサンプルをダウンロードしてから、決めても大丈夫です。こうして、弊社の商品はどのくらいあなたの力になるのはよく分かっています。Pass4TestはAvaya 132-S-100認証試験を助けって通じての最良の選択で、100%のAvaya 132-S-100認証試験合格率のはPass4Test最高の保証でございます。君が選んだのはPass4Test、成功を選択したのに等しいです。


購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.pass4test.jp/132-S-100.html


NO.1 .Which enterprise is defined by having over 1000 users, mulitple locations, are often multinational,
and have complex business models?
A. Very-small-sized
B. Small-sized
C. Mid-sized
D. Large-sized
Answer: D

Avaya認定証   132-S-100認定試験   132-S-100問題集

NO.2 .Which are the three basic functions of the Communication Manager Software?
A. PBX functionality,Contact Center functionality, Mobility Server
B. PBX functionality, Mobility Server, IPSoftphone
C. Mobility Server,Contact Center functionality, DoS Protection Server
D. Contact Center functionality, PBX functionality, SIP Enablement
Answer: A

Avaya問題集   132-S-100   132-S-100参考書

NO.3 .In the Contact Center portfolio, how does Avaya solve this customer problem: Inability to make
good decisions on behalf of customers and to provide personalized customer service?
A. Access to actionable customer data through a single database and reporting platform
B. Ability to extend applications outward through the enterprise
C. Access convenient communications capabilities to find and reach people more effectively
D. Best practice use of technology
Answer: A

Avaya   132-S-100   132-S-100認定資格

NO.4 .Who determines the maintenance renewal strategy when a Partner has previously sold a
maintenance agreement to a non Global / US Named Account? (Choose two.)
A. The Avaya Direct team owns the maintenance renewal strategy.
B. The Avaya Telesales team owns the maintenance renewal strategy.
C. The end-user customer.
D. The Partner owns the maintenance renewal strategy, which may include a Channel Service
Agreement, Partner Support Service / Joint Service Delivery, or Wholesale Maintenance.
Answer: C,D

Avaya   132-S-100   132-S-100問題集   132-S-100   132-S-100

NO.5 .Partners selling to Global Accounts at the Avaya Direct Account Team's invitation must sell which
of the following?
A. Avaya Services only
B. Avaya products only
C. Avaya content for both products and services where Avaya has an applicable offer
D. Any products or services they choose
Answer: C

Avaya認定証   132-S-100   132-S-100練習問題   132-S-100

NO.6 .Avaya will have direct resources assigned for primary coverage for which two of the following
account types? (Choose two.)
A. Non Global / US Named
B. US Named
C. Global
D. All account types
Answer: B,C

Avaya認定資格   132-S-100   132-S-100   132-S-100   132-S-100参考書

NO.7 .SIP is a key enabler of intelligent communications because it allows for monitoring of _____.
A. Presence
B. Metrics
C. Call volume
D. Process
Answer: A

Avaya認定試験   132-S-100認証試験   132-S-100   132-S-100

NO.8 .A key capability of Avaya's IP Telephony solutions is to extend customer announcements,
voicemail greetings, and other applications from the core to the branches, enabling _____.
A. A higher TCO
B. Branch office managers to maintain and administer their own communications systems
C. Consistent user experiences
D. Each user to have a different, customized experience
Answer: C

Avaya   132-S-100問題集   132-S-100問題集

NO.9 .Which is NOT a common business problem addressable by Avaya's IPT solutions?
A. Inability to get the appropriate parties together to make decision
B. Inability to communicate during a major business interruption
C. Multiple disparate systemsthat are expensive to maintain
D. Disconnected branch offices
Answer: A

Avaya認定証   132-S-100認定資格   132-S-100

NO.10 .A business process consists of a set of steps that an organization typically uses to execute daily
business and is _____.
A. Measurable using Key Process Indicators
B. Measurable using Key Performance Indicators
C. Measurable using Key Process Instances
D. Measurable using Key Primary Indicators
Answer: A

Avaya認定資格   132-S-100認定資格   132-S-100   132-S-100問題集   132-S-100認定証

現状に自己満足して、自分の小さな持ち場を守って少ない給料をもらって解雇されるのを待っている人がいないです。こんな生活はとてもつまらないですから。あなたの人生をよりカラフルにしたいのですか。ここで成功へのショートカットを教えてあげます。即ちAvayaの132-S-100認定試験に受かることです。この認証を持っていたら、あなたは、高レベルのホワイトカラーの生活を送ることができます。実力を持っている人になって、他の人に尊敬されることもできます。Pass4TestはAvayaの132-S-100試験トレーニング資料を提供できます。Pass4Testを利用したら、あなたは美しい夢を実現することができます。さあ、ためらわずにPass4TestのAvayaの132-S-100試験トレーニング資料をショッピングカートに入れましょう。


没有评论:

发表评论