2013年9月11日星期三

ISEBのBH0-001認定試験の最新教育資料の登場

ISEBのBH0-001の認定試験の受験生は試験に合格することが難しいというのをよく知っています。しかし、試験に合格することが成功への唯一の道ですから、試験を受けることを選ばなければなりません。職業価値を高めるために、あなたは認定試験に合格する必要があります。Pass4Testが開発された試験の問題と解答は異なるターゲットに含まれていますし、カバー率が高いですから、それを超える書籍や資料が絶対ありません。大勢の人たちの利用結果によると、Pass4Testの合格率は100パーセントに達したのですから、絶対あなたが試験を受かることに重要な助けになれます。Pass4Testは唯一のあなたの向いている試験に合格する方法で、Pass4Testを選んだら、美しい未来を選んだということになります。

今は時間がそんなに重要な社会でもっとも少ないお時間を使って試験に合格するのは一番よいだと思います。Pass4Testが短期な訓練を提供し、一回に君の試験に合格させることができます。試験に失敗したら、全額で返金いたします。

IT業界の中でたくさんの野心的な専門家がいって、IT業界の中でより一層頂上まで一歩更に近く立ちたくてISEBのBH0-001試験に参加して認可を得たくて、ISEB のBH0-001試験が難度の高いので合格率も比較的低いです。Pass4Testの商品は試験問題を広くカーバして、認証試験の受験生が便利を提供し、しかも正確率100%です。そして、試験を安心に参加してください。

Pass4Testが提供したISEBのBH0-001トレーニング資料はもうあなたの目の前に来ましたから、選択すべき時間になりました。もちろんあなたも他の製品を選べますが、Pass4Testがあなたに無限大な恩恵をもたらせることを知るべきです。100パーセントの成功率を保証できるのはPass4Testしかないです。Pass4Testがあなたに美しい未来を差し上げ、将来あなたはPass4Test領域でより広い道が行くことができ、情報技術の領域で効率的に仕事することもできます。

試験番号:BH0-001問題集
試験科目:ISEB 「IT Service Management Foundation」
一年間無料で問題集をアップデートするサービスを提供いたします
最近更新時間:2013-09-10
問題と解答:全41問

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.pass4test.jp/BH0-001.html

NO.1 Which of the following activities may, exceptionally, be omitted for an urgent
change:
1. Recording that the change has been made
2. Testing the change
3. Holding a CAB meeting

NO.2 Which of the following places Problem Management activities in the correct order:
A. Identify and record, classify, investigate and diagnose, raise an RFC, review the
change
B. Investigate and diagnose, raise an RFC, classify, identify and record
C. Identify and record, investigate and diagnose, raise an RFC, classify, review the
change
D. Review a change, classify, identify and record, investigate and diagnose, raise another
RFC
Answer: A

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NO.3 Establishing a back-out plan
A. All of them
B. 2 and 4
C. 2 and 3
D. 3 and 4
Answer: C

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4.Why is Service Management so important to IT service providers?
A. The success of many businesses depends upon the quality of their IT
B. It's the only way to manage IT in the Internet age
C. It's contained within the IT Infrastructure Library
D. It's the first non-proprietary initiative for the management of IT systems
Answer: A

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NO.4 With which of the following processes is Problem Management least likely to
interface on a regular basis?
A. IT Financial Management
B. Change Management
C. Incident Management
D. Availability Management
Answer: A

ISEB   BH0-001   BH0-001   BH0-001過去問

NO.5 Who must always authorise a Request for Change before the change is built and
tested?
A. The Configuration Manager
B. The Change Initiator
C. The Change Manager
D. Release Management
Answer: C

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NO.6 Possible problems with Change Management include:
A. Greater ability to absorb a large volume of change
B. Increased visibility and communication of changes
C. Lack of ownership of impacted services
D. Better alignment of IT services to actual business needs
Answer: C

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NO.7 Which of the following is NOT the responsibility of the Release Management
process?
A. The physical aspects of software control
B. Ensuring that the accuracy of CMDB entries concerning software CIs is maintained
C. Helping to determine the software release policy
D. Distributing software
Answer: B

ISEB過去問   BH0-001認定資格   BH0-001   BH0-001

NO.8 A service-based (rather than a customer-based) SLA:
A. Covers all services for a particular customer
B. Covers a set of similar services, for a single customer
C. Covers all services
D. Covers a single service, for all of the customers of that service
Answer: D

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NO.9 Why is there sometimes conflict between the goals of Incident Management and
those of Problem Management?
A. Because specialist support staff do not properly document the work-arounds they
identify which consequently prevents the 1st line support staff from applying them the
next time the incident occurs
B. Because Problem Management is often carried out by technical staff who also have
operations responsibilities and who cannot allocate enough resources to problem solving
C. Because Problem Management is focusing on identifying permanent solutions and
therefore the speed with which these solutions are found is of secondary importance
D. Because Problem Management staff rarely give feedback spontaneously, forcing the
1st line support staff to chase them
Answer: C

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NO.10 Which of these is/are TRUE?
1. Functional escalation is an essential part of the Incident Management process
2. All calls to the Service Desk should be treated as incidents
3. Service Requests can be handled by Service Desk Staff
A. 1 and 3
B. All three of them
C. Only 1
D. 1 and 2
Answer: A

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Pass4Testは最新の70-462試験問題集と高品質の000-585認定試験の問題と回答を提供します。Pass4Testの00M-624 VCEテストエンジンと70-489試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質のMSC-431トレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.pass4test.jp/BH0-001.html

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