2014年9月18日星期四

C4040-122受験記対策、A2010-023認定資格、C2150-537試験問題集

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Pass4TestはC2150-537認定試験に対する短期で有効な訓練を提供するウェブサイト、C2150-537認定試験が生活の変化をもたらすテストでございます。合格書を持ち方が持たない人により高い給料をもうけられます。

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C4040-122試験番号:C4040-122
試験科目:「Power Systems with POWER7 Common Sales Skills -v2」
一年間無料で問題集をアップデートするサービスを提供いたします
最近更新時間:2014-09-18
問題と解答:全101問 C4040-122 全真模擬試験

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A2010-023試験番号:A2010-023
試験科目:「Assessment: IBM Tivoli Support Provider Tools and Processes」
一年間無料で問題集をアップデートするサービスを提供いたします
最近更新時間:2014-09-18
問題と解答:全56問 A2010-023 最新な問題集

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C2150-537試験番号:C2150-537
試験科目:「IBM Tivoli Directory Server V6.3 Implementation」
一年間無料で問題集をアップデートするサービスを提供いたします
最近更新時間:2014-09-18
問題と解答:全180問 C2150-537 最新な問題集

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あなたの目標はとても高いですから、あなたに色々なヘルプをあげられる資料が必要です。Pass4Test IBMのA2010-023試験問題集はあなたが自分の目標を達成することを助けられます。Pass4Test IBMのA2010-023問題資料は高度に認証されたIT領域の専門家の経験と創造を含めているものです。当社の製品は、すべての可能性のある問題を試させられます。受験生の皆様に問題の100パーセント真実な解答を提供することを保証します。

IBMのC4040-122認定試験に受かるためにがんばって勉強していれば、Pass4Testはあなたにヘルプを与えます。Pass4Test が提供したIBMのC4040-122問題集は実践の検査に合格したもので、最も良い品質であなたがIBMのC4040-122認定試験に合格することを保証します。

Pass4TestはIBMのC4040-122認定試験に関する包括的な資料を提供します。当社のトレーニング資料は専門家が研究した最新の研究資料です。Pass4Testを利用したら、あなたはいつでも最新の問題集と解答を持つことができます。当社のトレーニングツールは定期的に更新しますから、常に変わっている試験の目標に従っています。実際には成功は遠くないです。Pass4Testが与えた道に沿って、あなたの成功への独自の道に行くことができるようになります

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.pass4test.jp/A2010-023.html

NO.1 What are two responsibilities of the Primary Site Technical Contact? (Choose two.)
A.Opening all PMRs on behalf of all their Support Analysts.
B.Downloading software from Passport Advantage for use by the end user.
C.Assigning up to nine Secondary Site Technical Contact per end user contract.
D.Uploading all End User Debug files to ESR/SR on behalf of their support analysts.
E.Accept or deny a request for a Support Provider's engineer to obtain access to an end
users account.
Answer:C E

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NO.2 Which two statements are true regarding Support Provider Level 1 Customer Support?
(Choose
two.)
A.Level 1 Support is responsible for taking the first support call from a Customer (during
normal business
hours, Monday - Friday in line with IBMs standard 5x8 support).
B.Level 1 Support is responsible for testing new software versions of IBM products and
communicating
the release of said software to clients that have purchased it from IBM.
C.Level 1 Support is responsible for incorporating and testing any program fix provided by
Level 3
Support (as appropriate), and delivering or communicating the problem resolution, bypass,
circumvention,
or other notice of restriction to the End User.
D.Level 1 Support is responsible logging all calls in an electronic call management system
capable of
opening an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and can report in
electronic format
historic information relating to a problem, from the first Call through to the resolution of the
problem.
E.Level 1 Support is responsible for logging all calls in an XML, Excel or Lotus 123 spread
sheet so that
Level 2 support can open an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and
can report in
electronic format historic information relating to a problem, from the first call through to the
resolution of
the problem.
Answer:C D

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NO.3 When searching the knowledge base on the IBM Support website, what is the best
search
strategy for finding targeted information?
A.Select just one product and only one keyword.
B.Select the product, operating system and a date range.
C.Target a wide set of records, by using just one keyword.
D.Select the product(s) and other specific criteria for which a solution is required.
Answer:D

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NO.4 Where can the most thorough searches on support be performed?
A.anywhere with a search dialog
B.top header of any IBM.com web page
C.always from a specific product support page
D.IBM Software Support Home page IBM.com/software/support
Answer:D

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NO.5 Which two resources are available on the IBM developerWorks website? (Choose two.)
A.Latest test fixes released by development.
B.Software licenses for proof of concept installs.
C.Web-based community forums and Wiki pages.
D.List of new features still under development for each product.
E.Technical tutorials and demos for developers and administrators.
Answer:C E

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