今の多くのIT者が参加している試験に、EXINのEX0-100認定試験がとても人気がある一つとして、合格するために豊富な知識と経験が必要です。EXINのEX0-100認定試験に準備する練習ツールや訓練機関に通学しなればまりませんでしょう。Pass4Testは君のもっともよい選択ですよ。多くIT者になりたい方にEXINのEX0-100認定試験に関する問題集を準備しております。君に短い時間に大量のITの専門知識を補充させています。
Pass4Testの専門家チームは彼らの経験と知識を利用して長年の研究をわたって多くの人は待ちに待ったEXINのEX0-100認証試験について教育資料が完成してから、大変にお客様に歓迎されます。Pass4Testの模擬試験は真実の試験問題はとても似ている専門家チームの勤労の結果としてとても値打ちがあります。
Pass4TestのEXINのEX0-100試験問題集を購入したら、あなたは人生の最も重要な試験準備のことを実現できます。あなたは最高のトレーニング資料を手に入れました。Pass4Testの製品を買ったら、あなた自身のために成功への扉を開きました。あなたは最も小さな努力で最大の成功を取ることができます。
試験番号:EX0-100問題集
試験科目:EXIN 「ITIL foundation certificate in it service management(exin)」
Pass4TestのEXINのEX0-100試験資料を買いたかったら、弊社は最も良いサービスと最も高品質な製品を提供します。弊社の認証試験のソフトウェアはもうベンダーとサードパーティーの認可を取り、大量なIT技術専門家たちがいますから、お客さんのニーズを答えるためにアウトラインに基づいてシリーズの製品を開発して、お客様の大量の要求を満たすことを保障します。EXINのEX0-100試験資料は最高の専門技術の内容を持っていますから、関連する知識の専門家と学者は研究する材料として利用することができます。弊社が提供した製品は一部の無料試用資料がありますから、購入する前にあなたのテストの質と適用性を保証します。
Pass4TestはEXINのEX0-100認定試験に対して問題集を提供しておるサイトで、現場のEXINのEX0-100試験問題と模擬試験問題集を含みます。ほかのホームページに弊社みたいな問題集を見れば、あとでみ続けて、弊社の商品を盗作することとよくわかります。ass4Testが提供した資料は最も全面的で、しかも更新の最も速いです。
今の社会の中で、ネット上で訓練は普及して、弊社は試験問題集を提供する多くのネットの一つでございます。Pass4Testが提供したのオンライン商品がIT業界では品質の高い学習資料、受験生の必要が満足できるサイトでございます。
今この競争社会では、専門の技術があったら大きく優位を占めることができます。IT業界では関連の認証を持っているのは知識や経験の一つ証明でございます。Pass4Testが提供した問題集を使用してIT業界の頂点の第一歩としてとても重要な地位になります。君の夢は1歩更に近くなります。資料を提供するだけでなく、EXINのEX0-100試験も一年の無料アップデートになっています。
購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.pass4test.jp/EX0-100.html
NO.1 One of the activities of Capacity Management involves making evaluations and predictions regarding
the hardware that is required to run a new or modified application. The predictions include data about the
performance levels that can be expected, the requisite hardware and the costs. Which of the activities of
Capacity Management is responsible for this?
A. Application Sizing
B. Capacity Planning
C. Monitoring
D. Tuning
Answer:A
EXIN練習問題 EX0-100認定試験 EX0-100
NO.2 Which of the following tasks is assigned to each process manager?
A. ensuring the smooth running of the process
B. setting up Service Level Agreements with the users
C. channeling data to Problem Management
D. following up on Incidents
Answer:A
EXIN EX0-100 EX0-100参考書 EX0-100練習問題
NO.3 What is produced when Problem Management identifies the cause of a Problem and a workaround?
A. a Request for Change
B. a resolved Problem
C. a Known Error
D. one or more resolved incidents
Answer: C
EXIN EX0-100 EX0-100参考書 EX0-100 EX0-100
NO.4 Where can you find an overview of all IT services?
A. Operational Level Agreement (OLA)
B. Service Catalog
C. Service Level Agreement (SLA)
D. Service Window
Answer: B
EXIN問題集 EX0-100認証試験 EX0-100 EX0-100
NO.5 Certain data is needed to describe an ITIL?process. This includes the objectives and the output. What
else is required?
A. activities
B. authorisations
C. environment
D. Configuration Management Database (CMDB)
Answer:A
EXIN認定試験 EX0-100 EX0-100
NO.6 Which of the following is Availability Management responsible for?
A. ensuring the reliability of components will carry out a required function under certain conditions over a
certain period
B. managing the negotiations with the customer with regard to availability
C. Demand Management
D. delivering information on Service Levels to clients to determine the availability percentage
Answer:A
EXIN認定試験 EX0-100練習問題 EX0-100認定証 EX0-100
NO.7 Which process includes developing a recovery plan?
A. IT Service Continuity Management
B. Problem Management
C. Capacity Management
D. Availability Management
Answer:A
EXIN EX0-100練習問題 EX0-100 EX0-100
NO.8 Managing risk is an essential part of which processes?
A. Problem Management and Capacity Management
B. Availability Management and Service Level Management
C. IT Service Continuity Management and Financial Management for IT Services
D. IT Service Continuity Management and Availability Management
Answer: D
EXIN認証試験 EX0-100 EX0-100練習問題 EX0-100
NO.9 Which of the following is not regarded as an incident?
A. a complaint about the service of the Service Desk
B. a standard request for change
C. a report of a breakdown
D. a question about how an application works
Answer: B
EXIN参考書 EX0-100認定証 EX0-100参考書
NO.10 When an IT service provider adopts and adapts ITIL?best practices, which of the following is the
greatest benefit?
A. Work is carried out using a project-oriented approach.
B. There is a central Service Desk.
C. The organization is more customer-oriented.
D. Work is carried out using a process-oriented approach.
Answer: D
EXIN EX0-100 EX0-100 EX0-100認定試験
NO.11 Which Change Management activity indicates the priority and category of an accepted Request for
Change (RFC)?
A. classification
B. coordination
C. registration
D. scheduling
Answer:A
EXIN EX0-100練習問題 EX0-100過去問 EX0-100認定資格
NO.12 Which of the following processes provides Problem Management with reports about the IT
infrastructure?
A. Financial Management for IT Services
B. Change Management
C. Configuration Management
D. Incident Management
Answer: C
EXIN参考書 EX0-100 EX0-100認定試験 EX0-100認定資格
NO.13 Which item is required in the Post Implementation Review (PIR) of a Change?
A. whether the Change has achieved the intended goal
B. whether the CI registration in the Configuration Management Database (CMDB) is up-to-date
C. whether the Management of the IT department is satisfied with the implementation of the Change
D. to which Configuration Items (CIs) the Change relates
Answer:A
EXIN EX0-100認定証 EX0-100過去問 EX0-100
NO.14 Which information does Financial Management for IT Services extract from the Configuration
Management Database (CMDB)?
A. which equipment is being used by whom
B. where the equipment has been set up
C. which software version is being used
D. which equipment is causing incidents
Answer:A
EXIN認定試験 EX0-100 EX0-100
NO.15 How does Problem Management differ from Incident Management?
A. Incident Management focuses on registration and Problem Management does not.
B. Problem Management focuses on restoration of service and Incident Management focuses on finding
the cause.
C. Incident Management focuses on restoration of service and Problem Management focuses on finding
the cause.
D. Problem Management generates reports and Incident Management does not.
Answer: C
EXIN EX0-100認証試験 EX0-100参考書 EX0-100
NO.16 Which process provides components of the IT infrastructure with a unique and systematic name
(designation)?
A. Change Management
B. Configuration Management
C. Release Management
D. Service Level Management
Answer: B
EXIN EX0-100認定試験 EX0-100認定証
NO.17 Which aspect is important when registering security incidents?
A. the person who reported the incident
B. the applicable disciplinary measures
C. qualified Service Desk employees
D. recognizing the event as a security incident
Answer: D
EXIN EX0-100 EX0-100問題集
NO.18 Which process or function ensures that change proposals are submitted with the aim of removing
errors within the IT infrastructure?
A. Change Management
B. Configuration Management
C. Problem Management
D. Service Desk
Answer: C
EXIN問題集 EX0-100認証試験 EX0-100問題集 EX0-100
NO.19 What does the term "Serviceability" refer to?
A. contracts between external suppliers and the customer
B. contracts between external suppliers of services and the IT department
C. contracts between internal IT departments
D. contracts between IT management and the customer
Answer: B
EXIN EX0-100認定資格 EX0-100問題集
NO.20 After a change, who is responsible for ensuring that security measures maintain the security level?
A. the Board of Management
B. the Change Manager
C. the Release Manager
D. the Security Manager
Answer: D
EXIN EX0-100認証試験 EX0-100参考書 EX0-100
EXIN EX0-100認証試験を通ってからかなり人生の新しいマイレージカードがあるようで、仕事に大きく向上してIT業種のすべての方は持ちたいでしょう。多くの人はこんなに良いの認証試験を通ることが難しくて合格率はかなり低いと思っています。ちっとも努力しないと合格することが本当に難しいです。EXIN EX0-100試験を通るのはかなり優れた専門知識が必要です。Pass4TestがEXIN EX0-100認証試験を助けて通るのウエブサイトでございます。Pass4TestはEXIN EX0-100認証試験に向かって問題集を開発しておって、君のいい成績をとることを頑張ります。一目でわかる最新の出題傾向でわかりやすい解説、充実の補充問題などで買うことは一番お得ですよ。
没有评论:
发表评论